یازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

 

 

 

 یازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و خبرنگاران و رزمندگان ارتش امروز در قطعه ۵۰بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
یازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و خبرنگاران و رزمندگان ارتش، امروز پنجشنبه 11/8/1395در قطعه 50 بهشت زهرا (س) با همکاری سازمان صدا و سیما، ارتش جمهوری اسلامی ایران ،سازمان بهشت زهرا(س) و بنیاد شهید تهران بزرگ برگزار خواهد شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و فرماندهان لشکری از ستاد ارتش و نیروهای آجا و سخنرانی امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار می شود، یاد و نام شهدای اصحاب رسانه و جمعی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل مدیران ارشد فرهنگی و رسانه ای، خبرنگاران، تصویر برداران و تعدادی از رزمندگان نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی که در پانزدهم آذر ماه سال 1384 در رزمایش عاشقان ولایت به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از عموم ملت شریف ایران و همرزمان این شهدای بزرگوار دعوت بعمل می آورد که با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و کارکنان ارتش را گرامی بدارند.   
این مراسم از ساعت 14 تا 16 در قطعه 50 بهشت زهرا و در کنار مزار شهدای رسانه برگزار خواهد شد.
 



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: